Vyr......: [linux] ako ziskat premenne shellu?

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Leden 3 20:41:18 CET 2000

Matej Kovac wrote:

> #include <stdio.h>

Chcel by som poprosit, aby to VYRIESENE: potvrdil autor otazky, v tomto
pripade Ivan Malich <malich na decef.elf.stuba.sk>, a nie vsetci, ktori mu
odpovedaju...
Az autor otazky potvrdi, ze riesenie pana Mateja Kovaca je uspesne,
nech  potvrdi VYRIESENE:.
Bez nejakych urazok, riesenie pana Kovaca je iste spravne, ale ini sa
mozu domnievat, ze nie a tak navrhnu svoje riesenie (co je dost bezna
vec..., kazdy sa domnieva, ze jeho riesenie je najlepsie), ale len autor
otazky po odskusani moze JEDNOZNACNE A NESTRANNE potvrdit, ci je to tak!
Takto sa da najjednoduchsie zachovat objektivita.

P.S:
Samozrejme, ze dobrych rieseni moze byt viac, ale to nic a nikomu poslat
to do konfery ako obycajny mail a nebrani experimentovat podla ostatnych
doporuceni. Ale potvrdene riesenie od pytajuceho vedie k uspechu
najrychlejsie, lebo je bez experimentov. Ak si cez to vsetko niekto
mysli, ze jeho riesenie je lepsie od potvrdeneho, nech posle  mail tomu
autorovi otazky. Ten to moze znovu vyskusat, a ak je toto druhe riesenie
lepsie, zase LEN ON posle do konfery mail so svojou otazkou a vylepsenou
odpovedou ako VYRIESENE: Takto sa poucime vsetci, ved Linux ide dopredu
a riesenia sa vylepsuju.

--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)