[linux] S3, novell a ine

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Úterý Leden 4 09:28:21 CET 2000

zdravim

   viem, ze to tu nedavno bolo, ale vtedy som ani netusil, ze to budem
potrebovat, a archiv na raku je dost stary.
takze potrebujem pomoct s kartou S3 3D/2X AGP ... aky server mam pouzit?
resp. ake ine veci potrebujem nahodit? velmi ma to suri, musim mat dnes
rozbehany server, takze nemam casu na laborovanie a skusanie a citanie
FAQ a HOWTO

a etse jedna otazka, ma niekto PRAKTICKE skusenosti s novell server
emulatorom?, t.j. ako to funguje, co nefunguje, na co treba dat pozor
a tak nejak ... (ked dnes nerozbeham server, tak ma sef dorazi)

staci, ked mi to poslete na privatnu adresu, aby sme tym znova nezatazovali
ludi v konfere

		vdaka

			Peter Bodnar
		Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk