Vyr......: [linux] ako ziskat premenne shellu?

Matej Kovac matej na pobox.sk
Úterý Leden 4 13:22:30 CET 2000

On Jan 3, 2000 20:41, Miroslav Oravec wrote:

> Chcel by som poprosit, aby to VYRIESENE: potvrdil autor otazky, v
> tomto pripade Ivan Malich <malich na decef.elf.stuba.sk>, a nie
> vsetci, ktori mu odpovedaju...

ano, tak by to bolo najspravnejsie, ale...

> ......ale len autor otazky po odskusani moze JEDNOZNACNE A
> NESTRANNE potvrdit, ci je to tak! Takto sa da najjednoduchsie
> zachovat objektivita.

odskusa autor vsetky mozne sposoby ktore dostane? zahrnie vsetky
fungujuce sposoby do mailu Vyriesene: ? Nie vsetky pridu dostatocne
rychlo, povedzme po tyzdni - a mozno prave tie budu prave tym
najefektivnejsim riesenim. ale kedze autor otazky, uz a jedno
odskusane, fungujuce, ...a poslany mail so subjektom Vyriesene:,
neocakavam ze by poslal dalsi. ale autor tejto odpovede, ktory si je
absolutne isty efektivitou a spravnostou riesenia, zalozenou na
skusenosti a dlhom pouzivani, moze uplne kludne napisat subjekt
Vyriesene: a uz 'neotravovat' povodneho autora otazky...

> ......Ten to moze znovu vyskusat, a ak je toto druhe riesenie
> lepsie, zase LEN ON posle do konfery mail so svojou otazkou a
> vylepsenou odpovedou ako VYRIESENE:

...tu je to 'otravovanie'. ak jednoducho viem, ze som sa na odpovedi
'natrapil dokonca so skuskou spravnosti', myslim ze by nemal byt
problem ak odpoved Vyriesene: neposle autor, ale ten kto odpoveda.
cele toto je skor k inemu pripadu ako k env. premennym a skor
_vseobecne myslene_ - viem. ale napriklad v pripade mojej odpovede to
bolo asi takto: kedze som cecku nerobil uz riadne dlho (hadam pol
roka:), a s getenv tiez, nepamatal som sa presne ci nahodou nevracia
pointer na nazov premennej, alebo az za to rovnitko... tak som
napisal malicky program na inej konzole, pustil, a nakoniec pastol do
pine... riesenie bolo teda zarucene spravne a odskusane. preco by tam
teda nemal byt subjekt Vyriesene:....? preto ze nie som autorom
otazky? ved to je to - ak by to totiz autor mal uz davno vyriesene,
asi by sa netrapil s odskusavanim a posielanim mailu....

Matej Kovac
matej na pobox.sk