[linux] Problem: Spojazdnenie tlaciarne Epson St. Color 300

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Úterý Leden 4 13:57:21 CET 2000

Zdravim,

Neviete mi niekto poradit ako sprevadzkovat tlaciaren EPSON Stylus
Color 300 ?
Skusal som nastavenie cez 'Printtool' ( mam RH 6.0 ), vybral som lokalnu

tlaciaren, vybral filter ( uniprint a 'Any Epson Stylus Color' ) a
nefunguje
to. Dokonca priamo v 'Printtool' je ponuka otestovat konfiguraciu,
netlaci
to ani jednoduchy ASCII subor, iba riedko, chaoticky popise viac stran
ASCII znakmi ( ako CR ... LF , spec znaky a pod.). Toto iste aj pri
priamom zaslani na port, iba tych stran je obcas viac.
Dokonca sa mi podarilo ( neviem ako )vytlacit skusobnu stranku RH6.0,
ale bolo to uplne nepouzitelne, nebolo to farebne, ale akesi sive,
vynechavalo to ciary v riadkoch, okraje pisma obsahovali stopy farieb,
zvisle ciary neboli rovne ale po riakoch poposuvane, ...).

Pod Windows to funguje dobre, az na Ghostview. Tam ked vyberiem z
ponuky tlaciarni 'stcolor' tak to vyhodi chybu priblizne takuto:
"GSDLL_DEVICE_CALLBACK Error" a to niekolkokrat pocas 'tlace'.
Ak vyberiem 'uniprint' tak je to to iste ako pod linuxom. ( skusal som
Ghostview : Gsv26550.exe, Gsv27550.exe ,cize GS 5.50 ).

Vdaka za radu a uspesny Novy Rok.
MJ