[linux] Minidist. Linux

Branislav Vartik brano na vartik.sk
Úterý Leden 4 20:40:51 CET 2000

Presne taketo nieco som mal ja, ale tusim som tam mal 10MB RAM (strelil
som ho, nedostal sa nahodou ku tebe? - notebook zn. IPC) Dali sme tam
nejaky Slackware... ale priznam sa, celkovo to nebolo ktovieako rychle
:( chcel som z toho mat telnetovaciu/browsovaciu masinu :-))

>   Ale skusil by som to bez distra. Ciste tar.gz subory. Jadro vykompilovat
> na inom
>   stroji a z nastaveniami pre tu 386(ovladace len nevyhnutne a aj to nejake
> starsie
>   jadro). Ale potrebujes zdrojaky, binutils a ani neviem co este vsetko
> presne
>   a ta konfiguracia sa mi zda aj tak chaba, ale snad take uz niekto skusil.
>   Nech sa ozve, aj ja tu mam par takych veteranov.

Na necelych 80MB som behal okresany RedHat 5.0 (trosku odmazavania pocas
instalacie :-)) IMHO by sa to dalo este viac skresat... BTW nema ten
notebook moznost zvacsit RAM? Ten moj mal normalne sloty na 30pinove
SIM.
--
http://brano.vartik.sk/