[linux] Linux + Win + Virusy - maly dotaz

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Leden 5 09:45:03 CET 2000

   From: "Jan ONDREJ (SAL)" <ondrejj na salstar.shadow.sk>
   Date: Wed, 5 Jan 2000 09:03:02 +0100

Ahoj,

pokud ta Windows kromě toho, že je máte nainstalována, i používáte, tak se
opravdu nemusíte bezpečností zabývat. Napsat virus, který zruří / Linuxu
opravdu není problém a sám se divím, že něco takového ještě
neexistuje. Samozřejmě za "/" a "Linux" si můžete dosadit cokoli. Třeba
Windows 2000 a /dev/root :-)

   >   odpoviem len kratko. Pocitac, na ktorom je nainstalovany
   > DOS alebo nejaka jeho nadstavba nema s bezpecnostou nic spolocne.
   > Ak tam mas nainstalovany DOS, tak nieje problem z konzoly
   > sa kedykolvek dostat na roota.

Pokud je ten DOS nainstalován v dosemu, tak by to zase až tak moc vadit
nemuselo. Pokud je ve vmware, není problém žádný... :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz