[linux] Linux + Win + Virusy - maly dotaz

Matej Kovac matej na pobox.sk
Středa Leden 5 12:02:15 CET 2000

On Jan 5, 2000 11:55, Iko wrote:
> neviete mi niekto poradit s problemom mojim? Potrebujem program,
> alebo nejaku kniznicu alebo nieco, s cim by som mohol citat LP port.
> Potrebujem simulovat tlaciaren linuxovym pocitacom. Ide mi o to, ze

a co tak spojit to paralelnym kablom a skusit citat z paralelneho
portu pomocou cat...? presmerujes vstup pre cat z portu a on to bude
plut na terminal... ak ustredna bude tlacit na povedzme
devetihlickovu epsonu alebo nieco take, mas tam v podstate cisty
text... ak by posielala nejake formatovacie znaky, 12CPI ELITE a ine
escapy, tak spravis maly daemonik co bude stale citat z portu a
filtrovat... formatovacie znaky najdes v kazdom dobrom manualy na
danu tlaciaren...

Matej Kovac
matej na pobox.sk