[linux] Distribucia na server

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Středa Leden 5 12:22:44 CET 2000

> Ahojte,
>
> Uz nejaku tu dobu pracujem na linux serveri pod distribuciou Suse 6.2.
> Len by ma tak zaujimalo ci vobec existuje nejaka este viac prepracovana
> distribucia zamerana specialne na intranetove serveri pre male siete.
> Pocul som o FreeBSD a TURBOlinuxe ale prakticke skusenosti s nimi nemam.
> Mate niekto vacsie skusenosti v tomto smere ako ja? Vdaka za kazdy
> nazor.

moj sukromny nazor je ze kazda distribucia ma svoje muchy ale oplati sa
pouzivat nejaku s velkych distribucii lebo :
jednak su tam promptne updaty

ked ziadas o radu v specifickej veci viac ludi vie o co ide - skus poslat
do konfery otazku na stampede specific problem a som zvedavy kolko bude
trvat riesenie; naproti tomu redhat aj ked ma kopec blbosti v sebe je well
known a tak kazdy vie o co ide (dajme tomu problem lokalizacie...)

vacsina packageov je prekompilovatelna a tak pokial sa nam nepaci ako je
to v originale tak to v pohode mozeme cele prerobit a napalit na cd podla
vlastneho, koniec koncov vacsina produkcnych rieseni su custom riesenia

dz