[linux] odchyt lp

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Středa Leden 5 16:14:31 CET 2000

>a co tak spojit to paralelnym kablom a skusit citat z paralelneho
>portu pomocou cat...? presmerujes vstup pre cat z portu a on to bude
>plut na terminal... ak ustredna bude tlacit na povedzme
>devetihlickovu epsonu alebo nieco take, mas tam v podstate cisty
>text... ak by posielala nejake formatovacie znaky, 12CPI ELITE a ine
>escapy, tak spravis maly daemonik co bude stale citat z portu a
>filtrovat... formatovacie znaky najdes v kazdom dobrom manualy na
>danu tlaciaren...

Mozno by stacilo, ale niekde pri configurovani kernelu som narazil na
option, kde sa dala vybrat moznost, aby linux robil emulator tlaciarne,
myslim s PCL, alebo tak nejak. Cize je tam moznost aj citat spat -> cize
potvrdzovat, davat info o stave a pod.
Ak ti nestaci prve riesenie, napis, skusim pozret kde som to presne videl.

					Jano