[linux] Zaujimavy problem so sietovkami realtek

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Středa Leden 5 16:21:55 CET 2000

Zdravim,
hral som sa tu s viacerymi sietovkami (viac ako 3 v jedej masine) a dosiel
som na toto [skusane so zakladnymi doskami QDI Winnex I a II, Abit PB6]:
ak nastavim ifconfig eth0 192.168.1.1 netmask 255.255.255.0 a ethernet
kabel zabodnem napr do druhej alebo tretej karty tak normalne to funguje
Neplati nahodou ze eth0 je prva sietova karta v prvom slote, cize v mojom
pripade vrchna karta (minitower). Aby som nezabudol, pouzival som jadra
2.2.12-13 a 2.0.36-38

PSIkappa
psi na bicba.sk
psi na psisko.sk