[linux] Problem distribucii LINUXU

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Pátek Leden 7 01:43:41 CET 2000

pingu wrote:
> podarilo sa niekomu rozbehat PPP pripojenie k internetu pod distribuciou
> Debian GNU Linux 2.1 ?
> Pod RedHat 6.0 to funguje bez problemov.
> V Debiane mi vypise po pripojeni na providera, overeni hesla a pripajani do
> siete, ze "neocakavane spadol demon pppd".

To je divne, lebo si nespominam, ze by som s tymto mal akekolvek
problemy a bezi to uz dost dlho. Konfiguroval som to cez pppconfig,
potom som uz len znizoval debug level. Co hovoria logy? Nie je tam nic o
dovode padu?

Mne sa nepodarilo rozbehat ppp len pre prichadzajuce volania (na druhej
strane som tomu ani nevenoval az taku velku pozornost).

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha