[linux] shutdown/power-off, wake up, ups

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Leden 7 07:48:11 CET 2000

Zdravim!

Neviete nahodou niekto, ako to spravit v linuxe aby ked
dam "shutdown -h now" sa hned aj vypol pocitac (ATX case)?

Lebo takto sa mi sice masina shutdown-e, ale zostane
"svietit", musim stuknut vypinacom. Chcel by som aby sa
aj vypol, ako to robia "winblowsy".

Skusal som aj nejake "advanced power management" options
pri kompilacii kernelu, ale bez vysledku. Asi na to treba
ist nejako inak...

A este nieco: Nema nahodou niekto z vas skusenosti s
"wake up on lan" a "wake up on modem"? Na atx doskach, ktore
to podporuju, by sa mala masina sama "zobudit" signalom
na eth karte alebo modeme, ale nic blizsie o tom neviem.

Tiez by mi bodli nejake tipy na vhodny soft k UPS, ak s tym
ma niekto skusenosti...

Jarry

Sig: "Neucte orla lietat, a Windowsy padat!"

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net