[linux] Konverzia TGA/BMP/JPG -> AVI/MOV

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Leden 7 09:36:19 CET 2000

Ahoj,

> Z nedostatku lepsej zabavy som travil vianoce modelovanim v POV-Ray
> a vyrobil som si zopar veci vhodnych na animacie.

Hehe, dobra zabava. :-)

> Problem je v tom, ze z POV-Ray vypadnú jednotlivé políčka ako
> samostatné obrazky (format sa da nastastie zmenit).
>
> Poteboval by som zo samostatnych snimkov urobit animaciu v nejakom
> rozumnom formate.
> Konverzia tga->gif-> animated gif, nie je vhodná, lebo pri nej dochádza
> ku znacnej strate kvality (gif ma max 256 farieb)

Mozem doporucit aj format PNG. Tiez podporuje animacie a dokonca
aj vela farieb, ale bohuzial ho zatial nie plne podporuju vsetky
programy.

Dalej mozes skusit: http://heroine.linuxbox.com/toys.html
To som len tak narychlo nasiel na stranke povraya.
Je tam toho viac. Sekcia "Pov Links" -> "3D anim. util."
a ine.

Ja som niekedy niektory z nich skusal na konverziu rgb -> mpg.
Mov a AVI konvertory asi nebudu. :(

Inak v novom gimpe som videl polozku na vytvaranie mpegov.
Ale neskusal som to.

> Na velkosti vysedneho suboru nejako zvlast nezalezi (na vyrobu
> animovanych
> celovecernych filmov mam dost pomaly pocitac :-).

Popripade mi mozes sukromne poslat, co sa Ti podarilo
spravit. Tiez som par veci robil v povrayi a rad by som si to pozrel.

			Cau.
					SAL