[linux] RED HAT 6,1 nenabehne

ZVES zves na pollux.sk
Pátek Leden 7 09:40:46 CET 2000

Zakupil som si na www.401.sk distribuciu linuxu RED HAT 6,1
Instalacia sa mi velmi pacila ale po nainstalovani mi vyhlasi
ze system na disku nieje .
Instaloval som do volneho miesta na disku 13GB (volne cca 2gb)
musim to tak mat lebo som nuteny pouzivat aj w-shit
pri opakovanej instalacii som si vsimol za sa vobec nepyta na lilo
ani nevytvori boot disketu ako 6.0 ked som pouzil boot disketu zo 6.0
tak mi vyhlasilo kernel panic(a ja uz panic niesom aspon myslim)
pri instalacii som mal problem s druidom nechcel zobrat volnu oblast disku tak som ho rozdelil partmagicom a potom (zda sa ) uz to islo OK
Budem vdacny za kazdu radu

                    D.
                    peter rozim
                    prozim na pollux.sk