[linux] RED HAT 6,1 nenabehne

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Leden 7 10:19:16 CET 2000

Ahoj,

On Fri, Jan 07, 2000 at 09:40:46AM +0100, ZVES wrote:
> Zakupil som si na www.401.sk distribuciu linuxu RED HAT 6,1
> Instalacia sa mi velmi pacila ale po nainstalovani mi vyhlasi
> ze system na disku nieje .
> Instaloval som do volneho miesta na disku 13GB (volne cca 2gb)
> musim to tak mat lebo som nuteny pouzivat aj w-shit

No ak si instaloval na koniec 13 GB disku, tak to bolo
za 8 GB hranicou a mozno preto sa nevie natiahnut.
Musis vytvorit na bootovanie particiu niekde do 8GB,
pretoze BIOS to potom nevie natiahnut.

> pri opakovanej instalacii som si vsimol za sa vobec nepyta na lilo

Hmm, to je divne, ale tiez mi to tusim spravilo.

> ani nevytvori boot disketu ako 6.0 ked som pouzil boot disketu zo 6.0
> tak mi vyhlasilo kernel panic(a ja uz panic niesom aspon myslim)
> pri instalacii som mal problem s druidom nechcel zobrat volnu oblast disku tak som ho rozdelil partmagicom a potom (zda sa ) uz to islo OK

Zrejme nenasiel root filesystem. Musis to bootovat s parametrami:
  vmlinuz root=/dev/hda1
hda1 zamen za prislusnu particiu.

Ale aj tak Ti to nebootne korekne, ale budes moct spravit LILO.
Ak mas ale tu particiu mimo 8 GB, tak je robenie lila dost
nebezpecne a moze zablokovat bootovanie celeho stystemu.

			Cau.
						SAL