[linux] Problem: pocitac sa sprava ako dokonaly firewall...

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pátek Leden 7 11:36:26 CET 2000

Zdravim,
mam taky maly problem, ked som po sviatkoch prisiel do roboty, tak linux
vyzeral v pohode, ale az teraz zistujem, ze sa na neho neda telnet-nut,
neda sa stahovat posta cez pop3 a netusim kde je problem...
ipchains mam vo vsetkych frontoch accept
v hosts.allow mam  ALL:ALL
uz som aj vyhodil wrapper a nic ...
preinstalloval som telnetd, vtedy mi nabehol telnet ale hned po restarte
uz sa zas zacal tvarit ako mrtvy brouk...
Predtym mi vsetky sietove sluzby chodili okey a v poslednej dobe som
nerobil nijake zmeny...
Viem mi niekdo povedat kde by mohol byt pes zakopany ?
apache a finger behaju v pohode.

PSIkappa
psi na bicba.sk