[linux] Zaujimavy problem so sietovkami realtek

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pátek Leden 7 12:18:47 CET 2000

hmm, toto je sice pravda, ale mal som masinu so 5 rovnakymi sietovkami a
ked som nastavil len na jednom eth ip adresu a pichol som kabel do
hociktorej, tak siet sa rozbehla, vie mi to niekdo vysvetlit ?

PSIkappa