[linux] Problem: pocitac sa sprava ako dokonaly firewall...

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Pátek Leden 7 13:17:09 CET 2000

On Fri, 7 Jan 2000 psi na dvalin.bicba.sk wrote:

> [...]
> vyzeral v pohode, ale az teraz zistujem, ze sa na neho neda telnet-nut,
> neda sa stahovat posta cez pop3 a netusim kde je problem...
> ipchains mam vo vsetkych frontoch accept
> v hosts.allow mam  ALL:ALL
> uz som aj vyhodil wrapper a nic ...
> preinstalloval som telnetd, vtedy mi nabehol telnet ale hned po restarte
> uz sa zas zacal tvarit ako mrtvy brouk...
> Predtym mi vsetky sietove sluzby chodili okey a v poslednej dobe som
> nerobil nijake zmeny...
> Viem mi niekdo povedat kde by mohol byt pes zakopany ?
Mozno capam vedla. Sluzby ti bezia? (netstat -na). DNS funguje ako ma,
resolver resolvuje?

Este by si mohol uviest ako sa neda telenetnut-connection refused,alebo
len sa spoji a caka, alebo closed?

> PSIkappa
> psi na bicba.sk

Dusan