[linux] Zaujimavy problem so sietovkami realtek

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pátek Leden 7 14:30:06 CET 2000

On Jan 7, 2000 14:11, marek wrote:

> Nemyslim, ze sa da softwarovo zistit v ktorom slote je karta strcena,

zarucene sa to da. nikdy som to neprogramoval, ale viem ze je to
mozne - konfiguroval som pred par rokmi novell server (3.xx...) a tam
bol parameter na nastavenie slotu sietovej karty. kedze som bol
prekvapeny, skusil som to - a fakt to islo tak ako to bolo v
manualoch... len som musel zistit ze z ktorej strany mam ratat cislo
slotu :-)

> poradie je urcene pravdepodobne podla poradia detekcie.

ved prave - uz hw sa konfiguruje od slotu 0 vyssie - najskor isa,
potom pci. ak mate staru masinu (len isa sloty, hercules+lpt1,
radic+lpt2), mozete vyskusat nastavit rovnake irq a dat najskor
herculesa (do slotu s nizsim cislom) a zanim radic - mate controller
failure ci co to pisalo, a potom to vymente a pipne ze nema video...

...to boli casy ked clovek musel nejake tie zakonitosti poznat a
vedel spravit vsetko... teraz treba najskor vypnut strcit'n'hrat a
potom sa da konecne pracovat :-)))

btw, realtek su sami o sebe nejake divne - este sa mi ani jednu
nepodarilo nakonfigurovat behom 5 minut... nezalezi ci na win ci lin,
ba ani na tom ci je to jednina karta v stroji alebo piata... to je
proste pol dna...

Matej Kovac
matej na pobox.sk