[linux] Problem: pocitac sa sprava ako dokonaly firewall...

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pátek Leden 7 18:26:00 CET 2000

takze na doplnenie telnet vypisuje
telnet 0
Trying 0.0.0.0...
Connected to 0.
Escape character is '^]'.
Connection closed by foreign host.
sietove sluzby ktore mi nebezia: telnetd,ftpd,pop3d,sshd
sietove sluzby ktore mi bezia v pohode: finger, named, httpd, squid,
sendmail
Fakt netusim, ale pred sviatkami mi behaly vsetky sietove daemony v
pohode, cez sviatky masina nebola vypnita a od 3.1.2000 mi prestal behat
telnetd, ftpd, pop3d, sshd a vobec netusim preco, netstat -na ukazuje, ze
na prislusnych portoch je LISTEN. Ak by to bol utok z vonku, tak by tie
sluzby mali skor behat a interny utok to nieje, lebo tu niesu ziadne
konta.

PSIkappa

PS: Urcite si masinu preinstalujem do pondelka, ale aj tak by ma to
zaujimalo, ze ked mam vsade vsetko od vsadial povolene, binarky su na
spravnych miestach so spravnymi parametrami, preco to nechodi, ked to
predtym chodilo....