[linux] Zaujimavy problem so sietovkami realtek

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pátek Leden 7 18:32:31 CET 2000

Mne nejde ani tak o poradie detekcie ako o to, ze k jednemu eth priradim
ip adresu a kabel moze strcit do hociktorej sietovky a siet mi bezi...
ked dam ifconfig -a, tak vidim eth0-eth4, cize detekcia sietoviek
prebehla, kazda ma priradene svoje eth ... ak napr. dam ifconfig eth0
192.1.1.1, nastavim prislusnu routovaciu tabulku a teraz pichnem kabel to
prvej -> bezi, vytiahnem, pichnem do druhej tiez mi siet bezi a tak dalej
Co sa tyka kariet RealTek 8139 alebo 8029 tak s nimi som nemal doteraz
ziadne problemy, rozhodne viac problemov som mal s 3c509B alebo 3c905B v
prevedeni Combo, ked sa tam da autodetect media, tak ani za boha sa to na
TP nerozbehne....

PSIkappa

On Fri, 7 Jan 2000, Matej Kovac wrote:

> zarucene sa to da. nikdy som to neprogramoval, ale viem ze je to
> mozne - konfiguroval som pred par rokmi novell server (3.xx...) a tam
> bol parameter na nastavenie slotu sietovej karty. kedze som bol
> prekvapeny, skusil som to - a fakt to islo tak ako to bolo v
> manualoch... len som musel zistit ze z ktorej strany mam ratat cislo
> slotu :-)

[snip]>