[linux] Komercia: SuSE 6.3

Daniel Rezný daniel na mail.viapvt.sk
Pátek Leden 7 23:46:22 CET 2000

Mne zabrala instalacia na disku 2,88 Gb. Myslim ze to je trosku moc nie :-)

No a z Xfree som mal tiez problemy ale to tu bolo spominane.

Prajem pekny vikend.

daniel

> Je to dobry OS ale instalacia nie je velmi dobra.

Instalacia z prveho CD mi zaverecnou hlaskou pripomina Micro$oft. V
prirucke sa hovori, ze na minimalnu instalaciu staci nieco vyse 100MB,
ale mne na disk, na ktorom je 1GB volneho miesta vyhlasi, ze nestaci ani
na minimum :-))))))))) Aj fakt, ze mi trvalo 2 dni, kym som dospel po
cosi uspokojive, o comsi svedci. Na druhej strane je instalacia dost
jednoducha a priamociara, takze mi bolo jednoduchsie preinstalovat
vsetko znova, ked po resete bola cast fs poskodena (namiesto obnovenia
balikov).

Osobne som nespokojnejsi s XF86_SVGA z tejto distribucie. Mam sice dost
nestandardny graficky HW (onboard SiS86c205, shared memory - MB DTK
PAM0036S), ale toto som necakal. Mozno za to nemoze SuSE, ale XF86
3.3.3.1 behali v pohode 1024x768 16bpp, ale 3.3.5 pri takomto nastaveni
tuhli pri instalacii az na HW reset, na xdm mozem zabudnut, kazdu chvilu
SIGSEGV, o rychlosti ani nehovorim. 8bpp funguje, ale zbohom gimp etc.

Okrem toho cosi nesedi s modulmi, lebo pri starte frfle, ze unresolved
symbols v suvislosti s ne2000, siet vsak ako-tak funguje. Paradoxne to
nerobilo pocas instalacie, ked rebootoval prvy krat.

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha