[linux] RED HAT 6,1 nenabehne

Robert Varga niteshadow na hq.alert.sk
Sobota Leden 8 14:10:16 CET 2000

On Sat, 8 Jan 2000, Peter Surda wrote:

> Kvoli obmedzeniu biosu musi byt jadro do 8GB, pri starsich biosoch dokonca
> 540MB. Bud sprav partisnu na zaciatku s jadrom, alebo pouzivaj loadlin, alebo
> disketu.

toto obmedzenie nieje sposobene limitmi biosu (nove biosy podporuju disky
do 40GB), ale Lila, ktore pouziva len 24 bitove adresovanie. Mozno sa
raz najde nejaky dobrak, ktory to fixne (ved Winblowsovy loader to zvlada
:-)

cya

>From  : Robert 'Niteshadow' Varga
email : niteshadow na hq.alert.sk, varga na iblsoft.com
PGPkey: http://hq.alert.sk/~niteshadow/pgpkey.txt