[linux] shutdown/power-off, wake up, ups

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Pátek Leden 7 20:28:15 CET 2000

--------------

> A este nieco: Nema nahodou niekto z vas skusenosti s
> "wake up on lan" a "wake up on modem"? Na atx doskach, ktore
> to podporuju, by sa mala masina sama "zobudit" signalom
> na eth karte alebo modeme, ale nic blizsie o tom neviem.

Musis si to zapnut v Setup-e. Inac to funguje, aspon teda na mojej
doske, ked som to mal zapnute tak mi chvilu trvalo, kym som zistil,
preco sa zapne pocitac vzdy ked zazvoni telefon :).

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm