[linux] problem s filesystemom

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pondělí Leden 10 08:49:23 CET 2000

On Sun, Jan 09, 2000 at 10:20:31AM -0800, Milan Gacik wrote:
> Na PQ 5 bol vydany fix,
> ale zatial mi chodil stale v pohode....
>
> Resize Win aj Linux aj NTFS

Bratovi napr. PQI zmazal 2 particie.
Proste ich prepisal nejakymi datami.
Obnovit ich uz neslo (Linux sice ano, ale posiel /etc uplne,
nebol ani v lost+found.)

Takze ak mozem doporucit, nezalohujte cez PQI. :-)))

Problem bol podla mna tiez v 13 GB disku a zalohovani
za 8 GB. Inak si to predstavit neviem.

Mimochodom som potom dostal partition tabulku do takeho stavu,
ze pri fdisk /dev/hda
uz nic nevypisal na terminal, len nejake chyby na konzolu
a potom uplne ten disk odpisal a akykolvek pristup bol marny.

			Cau.
						SAL

PS: Reply posielajte len na moju adresu. :-)