[linux] Xfig

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pondělí Leden 10 10:46:07 CET 2000

On Mon, Jan 10, 2000 at 09:52:30AM +0100, Jaroslav Matej wrote:
> Zdravim,
>
> Nieze by mi to vadilo, ale ked spustim Xfig ako root tak je to pekne
> farebne ( tlacitka a pod.) a ked ako nie root tak je vsetko cierno-biele
> ( zase iba ovladacie prvky). Neviete niekto co s tym ?.
>
> Neobjavil som tam ziadny konfig. subor.

Jeee, a fakt. Nieze by tie farby boli nejake super,
ale je to trocha lepsie. Ktovie kolko aplikaciam to este
pozmoze. Trocha som sa na to pozrel a v rootovom /root/.Xdefaults
som nasiel toto:

#ifdef COLOR
*customization: -color
#endif

Staci to pripisat do svojho .Xdefaults a pojde to aj pod
obycajnych (chydacikom) pouzivatelom. :-)

			Cau.
						SAL