[linux] graficka karta Si6326

Miro PSIkappa F. psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Leden 10 16:49:28 CET 2000

hej, ja som ju rozchodil, beha mi bez problemov 1024x768 v 32 bpp ale je
to otrasne pomale, ma to sice aku taku akceleraciu ale je to o nicom,
stara s3trio v64+ je oproti tomu delo...
treba k tomu najnovsie iXi aspon 3.3.5;
precitat info na www.xfree86.org, je to celkom fajn popisane
a hlavne skusat a skusat, je bezne, ze napr po restarte sa ti uz grafika
nerozbehne a musis znovu prepisat nejake volby v XConfig.
Mozem ti poslat svoj Xconfig, popripade dalsie info osobne...

PSIkappa
psi na bicba.sk
psi na psisko.sk