[linux] zip drive na paralelny port

Peter Střelec beko na profi.sk
Pondělí Leden 10 17:37:33 CET 2000

Ahojte. Potrebujem rozbehnut zip drive. Je na paralelny port. Pokial som
dobre cital v HOWTO tak na toto zariadenie sa pouziva modul ppa.o
Neviem kde je problem. Nijako ho nemozem rozbehnut. Ak dam modprobe ppa
tak sa mi vyhodi hlaska ze nemoze najs zariadenie alebo je pouzivane(na
ZIP drive ktory je rok stary to takto nabehlo). Ak mu napisem aj
parametre podla HOWTO + skutocnosti hodnoty adries a preruseni portu tak
nic.
 Pokial si dam konfiguraciu tlaciarne v Xoch cez control-panel tak sa mi
tam nic neobjavy ziaden paralelny port.
Skusal som dat do lilo.conf riadok append="ppa + parametre" a nic.
Skusal som dat do lilo.conf riadok append="lp=0x378,7" a nic.
Neviem uz odkial kam. V BIOSe mam paralelny port nastaveny na 0x378,7.
Skusal som ine nastavenia a nenabehol som to. Skusal som si dat
paralelny port do ISA a vypol som stary v BIOSe a nic. Prerusenia mam
volne. Prosim Vas poradte mi ...

Dakujem Peter