[linux] zip drive na paralelny port

Peter Střelec beko na profi.sk
Úterý Leden 11 07:09:15 CET 2000

> Skus predtym modprobe parport_probe. Mne toto pomohlo.
>
>  Juraj.

  Vyriesene:
Najprv treba zaviest modul "parport.o" - insmod parport
potom treba zaviest modul "parport_pc" insmod parport_pc io=0x378,0x278
irq=7,auto
ok a posledny krok, s modulom "ppa.o" sa tato zipka nerozbehla. neviem preco
ale starsia zipka chodi. Treba "imm.o". Potom staci "modprobe imm" a zipka sa
pekne ozve a nahodi sa na /dev/sda4. Parada. Rezim paralelneho portu som
nastavil na EPP. Predtym som mal nastaveny Normal islo to aj s tym. Na rezime
ECP mi zipku nenaslo.

Dakujem Peter.
PS: ako to dopadlo s tymto pisanim vyriesenych veci ???