[linux] genius netmouse pro PS/2

Ján Beňadik jbenadik na elas.sk
Úterý Leden 11 07:52:06 CET 2000

Mam Genius NetMouse PS/2 a nerobila mi ziadny problem na :
RedHat 6.0
S.u.S.E. 6.0, 6.1, 6.2
Mandrake 6.1
Turbolinux 4.0

Pouzite motherboardy Abit PB4 a PH5.

Takze systemovy problem tam najskor nebude. Najjednoduchsie by asi bolo
vyskusat inu PS/2 mys, trebars aj rovnakeho typu. Ak to bude znovu robit, je
to asi v porte, ak nie - bolo to v mysi. Najpravdepodobnejsie ...

beno

--
Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.