[linux] grafika s3 trio 3d/2x agp (86c368)

Jozef Cierny cierny na intrak.tuke.sk
Úterý Leden 11 13:33:41 CET 2000

podobne, take male odporne biele ciarky...mam 1024x768/16,
XFree86-SVGA-3.3.5-3
nieco podobne (farebne ciarky po obrazovky kde tu) som mal, ked bola na
karte spatna pamat, presnejsie s rozdielnymi pristupovymi dobami
Co tak vyskusat novy xserver? (3.3.6)
Daj potom vediet...

					XXr na sT!Tc0_23