[linux] scaner na paralelny port - vyriesene

Peter Střelec beko na profi.sk
Úterý Leden 11 14:21:30 CET 2000

Vyriesene:
Ahojte
Prave som po prvy krat rozbehol scanner na LPTcku.
Tu je wwwcko kde sa pise o scaneroch a paralelnom porte a kde sa da
pozriet viac ...
http://www.buzzard.org.uk/jonathan/scanners.html
Musim povedat ze meno mojho scaneru je Relisys MagicStar 600. Tento
scanner tam nieje ani spomenuty. Tak som ho rozobral, pozrem sa tam na
tu chudobnu dosticku so suciastkami a tam integrac MUSTEK. a mustek tam
nejaky spomenut je (na tej stranke). Tak som to stiahol a parada. Scaner
mi bezi. Tak a teraz uz vo Windowse nemusim robit naozaj nic.(myslim
doma v robote zatial ano ...) Ak teda mate scanery ktore su tam aj neni
uvedene tak sa ma zmysel pozriet na toho cierneho svaba, ktory tam je
osadeny a ktory to vsetko riadi a skusit sa pozret aky je vyrobca. Mozno
budete mat stastie ako ja ...
PS: Mal som tu cest pitat nejaku dokumentaciu od spominanej firmy
Relisys. Parkrat som ich prosil, nech mi poslu nejake info o tomto type,
ze skusim urobyt ovladac pre linux. Bohuzial sa neozvali ...
A preto podporte peticiu za drivre pre linux. Pisal som to tu uz aj ja.
Pisal to tu pekne po slovensky aj Peto Paluch. Podporte a mozno sa to
polepsi ...
                                                                    Diki
Ahojte