[linux] Zaujimavy problem so sietovkami realtek

Robo Pavelka pavelka_robert na ebo.seas.sk
Úterý Leden 11 15:43:17 CET 2000

Matej Kovac wrote:

> zarucene sa to da. nikdy som to neprogramoval, ale viem ze je to
> mozne - konfiguroval som pred par rokmi novell server (3.xx...) a tam
> bol parameter na nastavenie slotu sietovej karty. kedze som bol
> prekvapeny, skusil som to - a fakt to islo tak ako to bolo v
> manualoch... len som musel zistit ze z ktorej strany mam ratat cislo
> slotu :-)
>

> ved prave - uz hw sa konfiguruje od slotu 0 vyssie - najskor isa,
> potom pci. ak mate staru masinu (len isa sloty, hercules+lpt1,
> radic+lpt2), mozete vyskusat nastavit rovnake irq a dat najskor
> [...]

Mal som 3 ISA sietovky (vsetky ten isty typ )na 2.0.xx jadre a robili
blbosti,
pokial som ich nezastrcil podla MAC - na 0-tom slote najnizsia MAC .
Moze to mat realny zaklad, alebo je to neaka ducharina ?