[linux] Problem s instalaciou RH6.1 SK

roman Roman.Boba na inseko.sk
Středa Leden 12 08:00:01 CET 2000

neverhood wrote:

> Downloadol som si z RAKu lokalizovane cd SKLUGU
> a ftp://rak.isternet.sk/mnt/rhcd napalil na CD a chcel instalovat
> cez /dosutils/autoboot.bat
> kernel sa natiahol... a tu zacina problem pri detekcii mysi to krachne
> je jedno ci tam mam PS/2 alebo com
> ak vsak nezapojim ziadnu pokracuje to v instalacii dalej v text mode a
> stvrde
> to znovu az pri detekcii mysi. V PCecku to nieje skusal som aj na inych
> strojoch
> taktiez mysi som odskusal rozne.

Ja som stiahol to iste, skusil instalovat na 3 stroje ale nepreslo to
ani raz:
raz pri pokuse o upgrade RH6 mi zhlasil, ze nemam ziadnu partition kde
sa da urobit upgrade (bol tam funkcny RH6)
dvakrat skoncil na chybe nejakeho skriptu (python) ,a ani raz nevliezol
do grafickeho rezimu instalacie (vraj tam cosi take je)

ROman

Ing. Roman Boba,INSEKO a.s.
Zilina, Halkova 3
Roman.Boba na inseko.sk
+421/89/764 63 69
+421/905/340049 (GSM)
"Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside..."