[linux] Re: [linux] zmena vlastníkov zariadení v /dev

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Středa Leden 12 08:28:53 CET 2000

> ALSA niečo také nerobí. Podľa mňa je to spôsobené skôr nejakým novším
> RedHatom (tuším 6.0 a vyššie). Ten pri prihlásení používateľa
> na konzole alebo v xdm zmení vlastníka rôznych súborov v /dev
> na daného používateľa. Zataľ som nenašiel skript, ktorý toto robí,
> ani nejaké jednoduché riešenie, ako to vypnúť bez zásahu
> do initskriptov.

Tak este raz. Je to RH6.1 (mozno aj 6.0).
Nastavenia su v /etc/security/console.perms

Je mozne ich nechat len pre niektorych userov, uplne vypnut a pod.
Mne sa to zda celkom vhodne... ale viem si predstavit dovody proti, ak su
na to sposobile okolnosti.
						Jano