[linux] Zmena pisma na konzole (velkost)

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Leden 12 09:24:19 CET 2000

On Wed, Jan 12, 2000 at 09:01:01AM +0100, Dado Jan wrote:

> Ja uz som to svojho casu skusal, ked som mal k dispozicii kartu na ktorej
> to islo (vtedy to bola novinka a boli podporovane 2 karty :)
>
> Islo to celkom dobre, nemyslim, ze argument "zostan v text. mode" je uplne
> na mieste. Mozem ta vsak uistit, ze tych 60Hz nie je obmedzenie, ale chyba
> v tvojom nastaveni. Skusal si fbset?

Ak chces ale vacsie pismo, zmen si rozlisenie na 640x480.
Pri nizsom rozliseni Ti pojde aj rychlejsie.

Mne ale nefunguje v FB svgalib. Podarilo sa to niekomu rozbehat?
svgalib sice nehlasi ziadnu chybu, vpohode vsetko vykresluje,
ale akosi nevie zmenit rozlisenie.
Z tohto dovodu mam FB konzolu zatial iba ako jednu z alternativ
bootovania Linuxu.

			Cau.
						SAL