[linux] Re: [projekt-linux] http://phorum.linux.sk/

Středa Leden 12 10:08:45 CET 2000

Dňa 12. Jan 2000 o 10:01, Stefan Petrucha napísal(a):
> nedavno som objavil fora na serveri $subj. iekolko dni sa tam vsak
> nemozem dostat, odpoved servera je:
> Forbidden
> You don't have permission to access / on this server.

> Je to zamerne alebo sa len stala niekde chybicka? Odkaz je na stranke
> http://www.linux.sk/
ano je to zamerne.. z dovodu objavenia chyb v aplikacii phorum, pracujem na
upgrade, ale asi to chvilu potrva.. pocitam ze nie viac ako do konca tyzdna
inak zakazal som to len vcera, takze to "niekolko dni" nie je celkom na
mieste..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk