[linux] Qt 2.x a RH 6.0

Robert Varga niteshadow na hq.alert.sk
Středa Leden 12 10:49:42 CET 2000

On Mon, 10 Jan 2000, Jaroslav Matej wrote:

> Zdravim,
>
> Potrebujem prejst z Qt 1.x na Qt 2.x. Ked jedno odinstalujem a druhe
> naistalujem tak mi nefunguje KDE. Vraj treba doinstalovat nejake
> qt-compat 1.x. ??? Ja som to nikde nenasiel, ani zmienku. Mozete mi
> poradit prosim ?

najlepsie je zasamanit si obidve Qtcka naraz, pretoze 1.x a 2.x su
nekompatibilne a portovanie z 1.x do 2.x nieje vzdy bezproblemove (a preto
niektore programy este stale vyzaduju Qt 1.x, aj ked 2.0 vyzla uz pred pol
rokom.

>From  : Robert 'Niteshadow' Varga
email : niteshadow na hq.alert.sk, varga na iblsoft.com
PGPkey: http://hq.alert.sk/~niteshadow/pgpkey.txt