[linux] z linuxu na NT 4.0

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Středa Leden 12 11:28:35 CET 2000

> Nazdar,
>
> Prisiel cas ked som sa uz poriadne nasral na M$ a zacinam skusat stastie s
> linuxom :). Kupil som si RH 6.1 CZ a rozbehal sietovku. Viem sa pingnut z
> masiny aj na masinu.
> Dalsi krok co by som chcel je, aby som videl ostetne masiny na sieti a
> aby som mohol z nich tahat neake data a tak. Neviem ci v linuxe existuje
> nieco take ako "Network Neighborhood" vo windozoch. Neviete mi niekto
> poradit, alebo aspon ma niekam nasmerovat.
>
> dakujem,
> Megac

no existuje aj klikacie network neighborhood ale keby som teraz vedel ako
sa to vola....(mrkni sa na www.root.cz, tam kdesi v softwarovej sklizni to
bolo popisane)
v kazdom pripade ak mas sambu nainstalovanu a skonfigurovanu (ziadna slast
ta konfiguracia) tak staci napisat findsmb na najdenie pocitacov v
sieti alebo smbclient -L //menopocitaca na vylistovanie zdielanych
adresarov
viac man smbclient

dz