[linux] obmedzenie biosu

Matej Kovac matej na pobox.sk
Středa Leden 12 11:37:32 CET 2000

On Jan 12, 2000 11:27, Robert Varga wrote:
> rozsirenia pridali. Host smolka, ale mozno sa najde nejaka dobra dusa
> zbehla v asmiku, ktora to tam dokodi.
>
> blizsie info o tom novom int13h so na
> http://www.teleport.com/~brainy/diskaccess.htm

<proudonmyself>som sice dost zbehly v asm a poznam z casti
zdrojaky lila a arch/i386</proudonmyself>, ale som tak
pracovne vytazeny ze bohuzial sa do toho nepustim.

na slovensku ale asi nie som jediny clovek co robi asm. ak sa
do toho niekto pusti, mozem trosku helfnut.

myslim ze by stalo za to pod jednym spravit aj patch do lila
a kernelu na to, aby bol multiboot compliant, tak ako grub...

Matej Kovac
matej na pobox.sk