[linux] z linuxu na NT 4.0

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Středa Leden 12 11:58:15 CET 2000

Dňa St, 12 jan 2000 Megac napísal:

> Dalsi krok co by som chcel je, aby som videl ostetne masiny na sieti a
> aby som mohol z nich tahat neake data a tak. Neviem ci v linuxe existuje
> nieco take ako "Network Neighborhood" vo windozoch. Neviete mi niekto
> poradit, alebo aspon ma niekam nasmerovat.

Samozrejme, ze existuje. V linuxe je vsetko :-)). Je ich viac, ale mne vyhovuje
napr. LinNeighborhood (oficialna web site: http://www.bnro.de/~schmidjo/ ).Treba
ti vsak  nainstalovat Samba server, najnovsia verzia je tusim samba-2.0.6. Ak
pouzijes tuto verziu samby potrebujes   LinNeighborhood od verzie 0.4.2 vyssie!

A este nezabudni suidnut smbmount a smbumount v /usr/sbin a nastavit cestu k
nim v preferences LinNeghborhood.

   František Repkovský

  študent FEI TU Košice
 repkovsk na intrak.tuke.sk