[linux] z linuxu na NT 4.0

Martin Dibala dibala na novitech.sk
Středa Leden 12 12:12:39 CET 2000

Dňa St, 12 jan 2000 ste napísali:
> Nazdar,
>
> Prisiel cas ked som sa uz poriadne nasral na M$ a zacinam skusat stastie s
> linuxom :). Kupil som si RH 6.1 CZ a rozbehal sietovku. Viem sa pingnut z
> masiny aj na masinu.
> Dalsi krok co by som chcel je, aby som videl ostetne masiny na sieti a
> aby som mohol z nich tahat neake data a tak. Neviem ci v linuxe existuje
> nieco take ako "Network Neighborhood" vo windozoch. Neviete mi niekto
> poradit, alebo aspon ma niekam nasmerovat.

asi tolko... na taketo veci je v Linuxe Samba.. Je k tomu velmi dobre HOWTO,
ktore treba precitat..

Staci riadne nastavit konfig v /etc/smb.conf a mas to..

ak chces nejaky program , ktory zvlada network neighborhood, tak odporucam
program  KDE Explorer. Su k tomu rozne programy, aj kcomba (aspon myslim ze sa
to nejako tak vola).

> dakujem,
> Megac
>
> PS: File server je NT 4.0.