[linux] Re: [linux] Dve ROVNAKE sietovky

Jarry guru jarry na gmx.net
Středa Leden 12 13:39:04 CET 2000

> zadaj "modprobe 3c90x"
> odpis irx a io
> potom do suboru "/etc/conf.modules
>      alias eth0 3c90x
>      alias eth1 3c90x
>      options 3c509    io=xx    irq=xx                    "

Lenze ten serve/router s dvoma rovnakymi sietovkami
ma monolitne jadro, cize ziadne moduly ani modutils
(bezpecnostne dovody, a tak isto spolahlivost, stabilita)

Takze takto to nezistim...

> co mas v /etc/conf.modules?

Vid vyssie. Ziadny conf.modules, a aj keby tam bol, tak
by bol zbytocny.

Navyse, teraz som trosku s tymi kartami experimentoval
(premiestnoval, vyhadzoval, skusal v inych slotoch a inom
poradi) a nenasiel som v tom ziadnu logiku. Tak sa zda,
ze ani s cislovanim PCI slotov to nema nic spolocne, a
rovnako ani s HW adresou. Doslova chaos! Raz bola eth0
jedna karta, potom druha (napriklad ked som ich obe podal
o jeden PCI slot smerom dolava od AGP, tak aby medzi
nimi a AGP bol jeden PCI volny, zrazu bola eth0 ina
karta!)...

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net