[linux] SSL a SSH

Středa Leden 12 18:02:39 CET 2000

Dňa 12. Jan 2000 o 16:34, Peter SKALAK napísal(a):
> Nainstaloval som baliky openssl a nasledne sslwrap a nic,
> chybali tam nejake programceky.
nainstalovat, a skonfigurovat je rozdiel...

> Skusal som aj rpm SSLeay a nasledne sslwrap a aj tak nic.
ssleay sluzi na generovanie certifikatov, podpisovanie certifikatov a
podobne veci.. cize pre funkcnu stranku "zanedbatelne"..

sslwrap nepouzivam, ale predpokladam ze funguje podobne ako stunnel.
odporucam sa pozriet prave po tomto programe.. ide iba o to, ze pomocou neho
sa spusti povodny demon (imapd, pop3d a pod.)..

> Hladal som nejake navody ako na to a nenasiel som.
vsetko je to pekne popisane v dokumentacii.. a ked sa uz pytas v liste, skus
aspon povedat CO konkretne si skusil a s cim si nepochodil..

> Vdaka za kazdu radu, ktora by viedla k bezpecnej komunikacii
> a nedala priestor nepovolanym.
no, to je trosku myslne predsavzatie, povedzme to tak, ze je to zaklad toho,
ze nepovolany to budu mat tazsie.. zaklad.. a ten treba budovat dalej..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk