[linux] video feeding

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Středa Leden 12 21:21:51 CET 2000

Zdravicko,

 potreboval by som rozchodit posielanie videa. Mam Linuxa a v nom je videokarta.
 Tuto kartu podporuje Video4Linux (je to nejaka ATIna myslim, uz som to
 overoval). Je nejaky sposob, ako spravit posielanie? Nemusi byt open-source,
 ale potesilo by.

 Resp. -- da sa stiahnut nejaky realgrabber pre Linux? Lebo napriklad by to
 mohlo ist cez realvideo, podstatne je, ci to vie stahovat aj video z karty
 (na to je asi realproducer alebo take nieco). Zaujimam sa o cisto linuxovske
 riesenie. Moze to byt aj applet refreshujuci obrazky alebo nieco podobne,
 hlavne aby to fungovalo.

   Dik za kazdu pomoc,
     Juraj Bednar.