[linux] video feeding

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Čtvrtek Leden 13 07:43:17 CET 2000

	Zdravim,

da sa niekde z www.real.com stiahnut RealProducer free pre Linux,
ktory dokaze kodovat RealAudio, RealVideo a dalsie. Vystup je
bud do suboru, alebo pre zive vysielanie na Nete do RealServera
(na rovnakych strankach zdarma).
Nevyhodou free verzie je, ze pracuje len v X. Plna verzia sa da
spustit aj z prikazoveho riadku.

http://www.realnetworks.com/products/index.html?src=000107realhome

	Michal Michalac

Ing. Michal Michalac