[linux] Dve ROVNAKE sietovky

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Leden 13 09:56:28 CET 2000

> no, podla toho co mi hovoril kamos - mal podobny problem,(ale mam pocit,
> ze tych sietoviek tam mal viac)
> a niekde v HOWTO potom nasiel riesenie - karty musia byt zasunute v PCI
> slotoch v poradi v akom ide ich MAC.

No ja som to vyriesil tak, ze jednu z nich som vymenil. Teraz su
sice obe 3c905B-TX, ale aj vzhladove su ine (inak rozmiestnene
suciastky), maju iny rozsah DMA (ciastocne prekryty), jedna ma
"wake-on-lan" vystup a druha nie.

Teraz mi ich obe zdetekuje pri bootovani. Jediny rozdiel pri
vypisoch (okrem HW address) je v interface. U jednej mi hlasi
10baseT interface, u druhej
autoselect/Autonegotiate interface (co to je? Ved je tam iba TP vystup!)

Dokonca aj ked ich prehodim v PCI slotoch, vzdy mi zdetekuje tu istu
ako eth0 (a druhu ako eth1).

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net