[linux] Skladove hospodarstvo

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Leden 13 10:41:45 CET 2000

Zdravim,
konkretne skladove hospodarstvo som sice nestretol, ale dokoncil som
portaciu kompletneho uctovnictva pod linux z SCO, obsahuje aj modul
skladoveho hospodarstva, ktory je viac ako dost premakany a pouzivaju to
aj velke firmy. Problem je v tom, ze to nieje free, a bezi to nad
informix-om. Ale ma to dobru cenu.

PSIkappa