[linux] video feeding

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Čtvrtek Leden 13 12:35:08 CET 2000

>  Resp. -- da sa stiahnut nejaky realgrabber pre Linux? Lebo napriklad by to
>  mohlo ist cez realvideo, podstatne je, ci to vie stahovat aj video z karty
>  (na to je asi realproducer alebo take nieco). Zaujimam sa o cisto linuxovske
>  riesenie. Moze to byt aj applet refreshujuci obrazky alebo nieco podobne,
>  hlavne aby to fungovalo.
realvideo grabber pre linux je a je free -
realporducer (www.realnetworks.com a preklikat
sa) horsie je ze ten sam nestaci ale treba aj real server a ten je tiez
free a tam isto sa treba preklikat
zere to pamat ja swina diva a je to opacha z ktorou sa nepracuje fajn
pokial napriklad by si niekde ukradol realproducer plus (ze ma huba neboli
;) ) alebo nebodaj zakupil tak to bude aj z komandlajnu a to uz celkom ide
pretoze free verzia je iba xova
nuz tak

dz