[linux] VYRIESENE: S3 Trio 3D/2x

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Leden 13 14:23:41 CET 2000

	Zdravim

V provom rade diky vsetkym za rady. Moje postrehy a skusenosti:

1.) Riesenie cez SVGA server - je nutne nastavit v options "noaccel",
     (niekto spominal aj sw_cursor, mne to na X 3.3.5 bezalo aj s default
      HW kurzorom)

2.) Skompiloval som si jadro s podporou Framebuffera, pouzil som
     vesafb konzolu a potom som pouzil X server FBdev.
     Je nutna manualna uprava konfigu, lebo setup akosi nepozna FB server

     Moje nastavenia(upravy):
	Section "Screen"
		Driver	"fbdev"
		Device	"My Video Card"
		Monitor	"My Monitor"
		Subsection "Display"
			Depth	16
			Modes	"default"
			ViewPort 0 0
		EndSubsection
	EndSection

3.) Je este moznost patchnut X-y podla navodu na XFree.org, to som ale neskusal,
     mozno ked budem mat cas.

			Peter Bodnar